Mängud
Mulle meeldib luua kogemusi ja jutustada lugusi läbi videomängude. Siin on mõned videomängud, mis ma olen ise loonud või mille loomisel olen olnud arendaja/disainer suuremas projektis.
Arcweave esmaspäeva promptid
Aasta 2023. suvel alustas Arcweave igaesmaspäevaste promptidega. Iga nädal anti lühike prompt, mille põhjal teha kiire Arcweave lugu. Siin on minu tehtud lood.
The Hound (#8)
Lugu koerast inspireeritud tõestisündinud loost, mida mu onu mulle jutustas. Graafika tegi Olevus Art.
https://arcweave.com/app/project/Vo6maBz6xy/play
The Mouth (#7)
Õuduslugu Antarktikasse tagasiminemisest.
https://arcweave.com/app/project/dQlARPdEng/play
The Chip (#6)
Lugu tehnoloogilisest teispoolsusest.
https://arcweave.com/app/project/2Kl8A8YEMZ/play
The Carnival (#5)
Lugu lõbustuspargist, kus lõbu muutub hirmuks ja pääseteed pole.
https://arcweave.com/app/project/BP6BwOQ0YN/play
The Dust (#4)
Lugu, kus tavalise tööpäeva käigus kuuled ühte hirmsat heli. Järgmine päev on su tuba tolmune ja midagi väga valesti.
https://arcweave.com/app/project/2Kl8Lq3lMZ/play
The Pet (#3)
Dungeons and Dragons maailmas toimuv lugu näljasest lemmikloomast ja tema peremehest kõrtsus.
https://arcweave.com/app/project/kWloRjM0qd/play
The Hole (#2)
Kõhedusttekitav lugu musta auku kukkumisest.
https://arcweave.com/app/project/wME5g5a0oG/play
The Walk (#1)
Lugu mõtlemapanevast jalutuskäigust, kus ülbe röövel nõuab sult ühte üllatavat asja.
https://arcweave.com/app/project/2vl1zx8EQ1/play
Minu prototüübid
Siin on mõned väiksemad valmis mängud, mida ma olen loonud näiteks mängujämmidel või kursustel.
Night Shift at the Stonebrook Asylum
Lugu hullumaja öövalvurist, kes peab oma kuuetunnise vahetuse jooksul silma peal hoidma neljal patsiendil.
https://arcweave.com/app/project/Vo6mzJm0xy/play
SPY OUT
Täringutel põhinev põgenemismäng, kus edukaks põgenemiseks tuleb targat valida õige rada.
MSU videomängude disaini ja arenduse Coursera kursuse projektid
2023nda aasta kevadel võtsin ma Michigani osariigi ülikooli (MSU) poolt Coursera keskkonnas pakutud videomängude disaini ja arenduse kursust. Kursuse raames tuli etteantud baaskoodi ja objektidega luua videomänge. Kõik need mängud on loodud Unity mängumootoriga.
The Retrieval: The Escape
Ülesanne oli luua 3D platvormer. Mõtlesin, et platvormidel hüppamise asemel võiks hoopis põrand õhku lennata. Samuti muutub poole elamuse ajal gravitatsiooni suund. Tegu on lühikese, kuid intensiivse mänguga, kus põgened õhkulendavast kosmoselaevast.
https://jee7.itch.io/the-retrieval-the-escape
The Retrieval 3D
Tegu on 3D õudus-tulistamismänguga. Peategelane on saadetud uurima Marsil kontakti kaotanud uurimisjaama. Teepeal puhub tugev tuul, pinnasesse on tekkinud ohtlikud laava-augud ning pimeduses luuravad vaenulikud putuk-tulnukad.
https://jee7.itch.io/retrieval-3d
The Retrieval
Luua tuli 2D platvormer, kuid selle asemel võtsin mängu luues fookuse loo jutustamisele. Peategelane on uurima tulnud ühenduse kaotanud uurimis-kosmoselaeva. Vaja selgitada probleemi põhjus ning vajaduse korral saada kätte uurimisesemed. Selgub, et kõik laeva peal on muutunud kollideks ja olukorda põhjustab pardale toodud artefakt.
https://jee7.itch.io/the-retrieval
2D Shooter
Ülesanne oli luua 2D tulistamismäng. Otsustasin katsetada levelite progressiooniga. Esimeses levelis on ainult asteroidid, teises on aktiivsed vastased ning kolmandas on boss. Samuti tahtsin mehaanikaid lihtustada ja tegin nii, et mängijal on ainult üks resurss – kütus.
https://jee7.itch.io/2d-shooter
Osalus suuremates projektides
Olen olnud arendaja järgnevates suuremates projektides.
Tribocalypse VR
Aastatel 2016-2017 olin arendaja Tartu Ülikooli ja Tartu Kunstikooli üliõpilaste ühisprojektist Tribocalypse VR. Tegu on virtuaalreaalsuse lainepõhise tulistamismänguga, kus tuleb kasutada vibu, oda ja pomme, et hoida kurje triboleid tootemit varastamast. Mäng loodi Unity mängumootoriga.
https://store.steampowered.com/app/520510/Tribocalypse_VR/
Sohni: Teine teekond allmaailma
Aastal 2013 tegime Tartu Ülikooli arvutimängude loomise ja disaini kursuses mängu Eesti rahvuskangelase Kalevipoja lugude põhjal. Mängus saab lahendada mõistatusi, võidelda vastastega ja keeta kapsasuppi. Mängu jaoks ehitati spetsiaalne C++ mängumootor, mis kasutas mänguloogika kirjeldamiseks Lua skriptimiskeelt.